Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 11. september 2015

Planter jeg rådyrmat..?


Det er høst - det er tid for løksetting..
..
og siden jeg ikke rekker å dra til blomstertorget i Amsterdam
får jeg nøye meg med "postordre-løk"..


148 løk er shoppet inn - og satt ned
måtte bare se i katalogen hva jeg hadde kjøpt
og hvor de skulle settes..


..så får jeg bare håpe at rådyrene ikke spiser opp alt sammen
når det spires til våren..

Rådyrene tusler jo rundt her 
og jeg er sikker på at de følger med på hva jeg holder på med..


Men
enn så lenge
får jeg nyte nydelige høstdager
med nystrikket ute-pute og høstblomster..




5 kommentarer:

  1. Ja rådyrene forsyner seg grovt i hyttehagen vår. Håper du får beholde gledene du nå planter.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Mye lekkert som dukker opp til våren her!
    Rådyene elsker nok disse også,men har du prøvt med blodmel..det skal virke avskrekkende på slike gjester.
    Takk for hyggelig hilsen:)

    SvarSlett
  3. Herrlig... så masse løk. Dette blir spennende om våren. Ønsker deg masse glede med putte.
    Ha riktig god sensommerdager. Så veldig hyggelig med varm skinn på terrassen, deilig solskinn og
    høstblomster. Klem fra Viola

    SvarSlett
  4. Håper rådyrene er oppdradd bra og holder seg unna!

    SvarSlett
  5. Hei ! :)
    Og tusen takk for kommentaren fra deg.
    Så masse fint du skal sette ned da.
    Her skal det også settes ned,så blir man så glad når våren kommer.
    Ha en fin dag vidre.
    Klem Christina

    SvarSlett