Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 28. oktober 2015

En gammel stol..



Det var ikke tvil om at denne gamle stolen
forlengst hadde sett sine beste dager

Hullete 
nedslitt og skitten

Men jeg så et potensiale..
Dro den med til møbelreparatøren..


Han strippet den helt
pusset og oljet bein og armlen
stoppet den og trakk den om




Ble den ikke fin?


2 kommentarer:

  1. Flott ble den. Ser ut som en god stol å sitte i. Jeg liker at de gamle møblene blir tatt vare på.

    SvarSlett
  2. Herlig stol du har oppgradert - godt håndtverk og solid utgangspunkt, denne har du leeenge;) Klem

    SvarSlett