Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 25. oktober 2015

Skogsarbeider-lørdag


Lørdag
uten de helt store planene - bortsett fra litt skogsarbeid..

Måtte bare shoppe litt først
På Felleskjøpet, må vite...


Far måtte ha seg ny motorsag
..og vernebukse og vernestøvler og vernebriller..


Med skogen som nærmeste nabo
må faktisk utstyret være i orden..

.. hvis vi ikke skal gro helt inn..


Sylskarpt, det går som en lek..


Kvisting
og fjerner etterhvert..


Dette er faktisk veldig trivelig å holde på med..


3 kommentarer:

  1. Helt enig; en avslappende aktivitet! Lykke til med trefelling. Ha respekt for saken og vær forsiktig. God søndag videre fra Birte

    SvarSlett
  2. Herlig å være ute å ta i litt. Bra trim også det.
    klem

    SvarSlett
  3. Hei😊 leser bloggen din fortsatt men kommenterer skjelden!!! Så koselig lørdagsaktiviter😊 du har så rett, noe må bort så vi ikke gror inn🤣🤣🤣
    Snart 4 år siden disse bildene.
    Ha en fantastisk høst Inger Johanne🥰

    SvarSlett