Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 9. oktober 2015

Lunchpause-strikk..


Noen bunter med mykt, deilig garn..


..noen lunch- og kaffepuser..


for på jobben min strikker vi alle i lunchpausene
med nye ideer og planer hver dag

og siden veien til ny garnforsyning
ikke er særlig lang
er det utrolig mye fint som blir produsert på dette spiserommet..


Min deilige, lyseblå "pusegenser"
er kun strikket i lunchpausen, kaffepausen
og et par ganger på et venterom..


- og til slutt, så ble den ferdig -

God (strikke)-helg til dere alle

1 kommentar:

  1. Jeg liker både genseren, garnet, de skjønne damene som jobber på Husfliden i Trondheim og lunch-aktiviteten deres. God helg videre.

    SvarSlett