Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 20. desember 2015

God, grønn jul til dere alle..



Vi gikk hele sommeren og ventet på at
det "nye" gresset vårt skulle begynne å spire
..og endelig, nå til jul..
er gresset så grønnt at det er en fryd..


Hadde også hengt opp fugleneket
- det hører liksom med,
selv om fuglene er bare sånn passelig begeistret for disse nekene..

MEN
i natt tror jeg fuglene har hatt seg et durabelig julebord..

- for sånn så det ut da dagslyset kom i dag..


Og at denne karen har noe med dette å gjøre,
neiii..det kan jeg da ikke tro..


Ønsker dere alle en fin jul.
Det finnes mange alternativer å feire høytiden på
men det viktigste at julen blir så fin som mulig..

Fredelig, god og avslappende..

Da spiller det ingen rolle om den er grønn eller hvit..

God juleklem til dere alle 
fra Inger Johanne..

2 kommentarer:

  1. Så julepyntet og fint. Det virker som det blir mildt og "vårlig" mange plasser denne julen. Her på "vårt fjell" er det flom... Nyt kvelden og dagene frem mot julen! Juleklem fra Birte

    SvarSlett
  2. Det blir nok jul, selv om neket ble offer for en tidlig julefest! God jul! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett