Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 27. desember 2015

Klompelompe..


I høst oppdaget jeg denne herlige strikkeboken
- Klompelompe -

... ble så glad av å bla i den boken
og fikk selvsagt lyst å strikke alt sammen...


Valget ble Ludvig-genseren


- og Kjekkasluen -


Det er også noen oppskrifter til voksne  i boken
og disse baggy-luene
ble kjempefine på..


MEN
dette er nok min aller fineste 
"klompelompe"..



3 kommentarer:

  1. Så flott; både klompelompen, strikkesettet og voksenluene!

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Flott liten "klompelomp" du har der. Og boken med samme navn er utrolig behagelig å bla i. Flott bok og fine mønster.
    God romjul til deg Inger Johanne

    Romjulsklem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. AWW vilken SÖT katt haha :) Jag önskar dig ett Riktigt Gott Nytt År och God fortsättning!

    Idag visar jag mitt nya kök och stolar på bloggen:)

    LOVE Maria

    SvarSlett