Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 30. desember 2015

Jeg er allerede godt i gang..


.. med neste års julegaver..

Det er blitt litt sånn
at hvert år tenker jeg på alt jeg kunne laget til julegaver
og så blir hodet fyllt av ideer når det er for kort tid igjen til jul..


Så nå har jeg satt i gang storproduksjon
mens jeg fremdeles er i julegavemodus...
.. til neste år ..


Joda..
Jeg rakk å lage noe hjemmelaget denne julen også
- en varm og god "lufte-hunden-lue"..


Hals og luer fra "Julekongen"..


.. og Mariusgenser til junior..


...og jeg rakk å bære ved og pynte tre...

Takk for bloggåret 2015
Takk for alle koselige kommentarer
Takk til alle faste følgere

Klem til dere alle fra Inger Johanne


4 kommentarer:

  1. For en produksjon og så mye vakkert; som vanlig. Er spent på hva strikket på bilde 1 og 2 er for noe.. Men vakre farger! Takk for det gamle. Riktig godt nytt år! Klem fra Birte

    SvarSlett
  2. Herlige strikketing....jeg er også godt i gang med nytt på pinnene - og noe gammelt så klart, men den genseren til MIN jr. Skal bli ferdig kommende uke har jeg lovet, han fikk den egentlig til bursdagen i romjula hehe... Men; for å holde strikkegleden opp må man jo lage noe morsomt også, så nå et jeg over halvveis på skjørt til meg sjøl...👍 Neste års julegaver får vente, men har fått bestiling på ei lue maken til en jeg ga bort denne jula😄 artig at gavene blir likt! Godt strikkeår til deg!!!

    SvarSlett
  3. Så mye fin strikk! Jeg har også ideer til neste års julegaver, men jeg tror jeg vil drye det litt før jeg starter ;) Men det er da kjempepraktisk å starte allerede nå! Håndarbeid tar tid :)
    Godt nytt år :)

    SvarSlett
  4. Ha,ha..godt med alt som er gjort.

    SvarSlett