Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 30. januar 2016

Januar som kom og gikk..


Det er slutten av januar
orkanen Tor har herjet landet
- men akkurat her hos oss var han ikke så veldig ille -


Årets første måned gikk fort
Mye vær
Flott vær
Kaldt og vindfullt vær..


.. deilig innevær..


Massevis av snø..


.. og enda mere snø..


Vinteridyll


Besøk av en bestevenn fra Bergen
og fikk vist henne nærområdet mitt.

En god måned
.. og nå er vi en måned nærmere våren..



4 kommentarer:

  1. Ja, januar kom og gikk, og med oss kom og gikk snøen også. Men akkurat nå kom den jammen igjen før januar har gått ut døren. I går kveld hadde vi Tor herjende rundt husnåva, og takk og pris for at nedbøren da var i form av regn. Ønsker deg en fin februar.

    SvarSlett
  2. Ja, tiden fyker avgårde. Og jeg har vært så heldig å dele litt januar-tid sammen med deg, og katten i vinteridyllen der ute "på landet". Nyt helgen. Klem fra Birte

    SvarSlett
  3. Flotte vinterbilder!
    Januar har mye vær..iår ialle varianter,men nå ser vi frem til februar og enda lyserer dager.
    Jeg gleder meg til våren,selv om det er vinter i et par måneder til:)

    SvarSlett
  4. Fin januar-oppsummering her hos deg:)Kjenner det monner godt nå når vi er ferdig med første februar-uka, nymåne og roligere vær vil følge oss gjennom neste uke, og vips så er våren her:))) Klem fra Synøve

    SvarSlett