Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

tirsdag 26. januar 2016

Knit me..



Jeg har strikket i et garn som heter "Knit me"
Utrolig mykt og deilig garn..


Egentlig 
så skulle jeg jo ikke strikke noe mer
- på en stund -


men  jeg fikk en knallrosa turvest
til jul

..og hadde selvsagt ikke noe som passet inni..


Da var det bare å sette i gang å strikke


og i helgen var jeg så heldig 
å ha en bestevenninnen fra Bergen
 på besøk 
som kan fotografere..

Gitt om det ble en gøy
fotostund i nysnøen..



3 kommentarer:

  1. Du imponerer stadig vekk med alt det fine du lagar og får gjort! Vart flott på deg med den fine gensaren inni vesten!

    SvarSlett
  2. Flott gensar på sprek dame :)

    SvarSlett
  3. Både du og genseren kler de nydelige omgivelsene! Klem fra Birte

    SvarSlett