Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 16. november 2016

Det MÅ jo ikke være rosa..


Det må jo ikke apsolutt være rosa
sjøl om det skal brukes på en liten prinsesse...


Denne nydelige grå-blå-lilla fargen
passet fortreffelig til 
blåblomstret hilsen fra Bergen..


Og modellen er fra siste Klompelompeboken
og er strikket ovenfra og ned..

Garnet er Knit Me Lux..
Pinner nr 3



4 kommentarer:

  1. Nydelig jakke og nydelig farge og nei, det må ikke være rosa!

    SvarSlett
  2. Du har så rett. Dette bar eit nydeleg antrekk til ei lita jente.

    SvarSlett
  3. Så fin jakke. Komplelompe har jo så mange fine ting å strikke og lage.

    SvarSlett
  4. Så nydeleg jakke, og fint antrekk :)

    SvarSlett