Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 28. november 2016

Drømmen om et liv på landet..



I dag er det nøyaktig to år siden vi flyttet 
inn her på "småbruket"

To flotte, fine år
fordi det viste seg at dette 
var an boform vi begge trivdes svært god med..


Vi bor ikke så veldig langt på landet
for rett rundt et par svinger ligger byen
men vi bor alikevel landlig..


Vi ser ikke sjøen, elver 
eller uendelige horisonter..


Men vi ser skogen og naturen som skifter så fint etter årstidene..


..og vi har et varierende dyreliv i hagen..

Det er godt å være her..

Noen ganger er det lurt å følge drømmene sine..









5 kommentarer:

  1. Koselig bilder - koselig hjemme. Hilsen til deg.
    God adventstid fra Viola

    SvarSlett
  2. koselig lell ;)

    vi bur selv på landet og har litt lengre inn te byen ... men det gjør jo ingen ting

    smil fra HO Monika

    SvarSlett
  3. Så fantastisk, heldige dere! Du har samme kaffeservise som meg! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Det er fantastisk når ein finn stedet der alt klaffa.
    Og DEN naturen rundt er virkeleg spennande.

    Ynskjer deg ei fin adventstid.

    SvarSlett
  5. Dere har vært modige som fulgte denne drømmen! Og jeg håper jeg en vakker dag tør å følge min..

    SvarSlett