Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 18. januar 2019

Blått nyttår..


Sånn
.. da var jeg her igjen..

Bildet er ikke manipulert
Det var akkurat sånn blåtimelys da jeg kom hjem i ettermiddag

- og vi har endelig fått den snøen som vi ønsket oss..


Jeg har ikke sluttet å blogge
men jeg har ikke rukket mer..

Det blir jo en del vottestrikking..


.. og så har jeg hatt besøk av Merethe (fra Quilteloftet)
som har kurset meg på den nye quiltemaskinen min..

Nå gjenstår det bare å ØVE MASSE..

Ønsker dere alle en glad og fin helg..

Kanskje jeg plutselig er tilbake her..

Klem

3 kommentarer:

  1. Skikkelig fine votter! Nydelig blåtime hos deg. Lykke til med quiltinga! Det har jeg ingen erfaring med, men det er veldig fine ting som lages. Skjønner godt det blir travelt, og blogging tar jo litt tid.

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Fantastisk at du er her igjen i blogglandia. Flott er bildet, så fantastisk blå... jeg tenker til julepisodene "Blånisse og rødnisse" :-)) De er vinterens farger i nord. Takk... glede å se. Og herlig med snø... jeg liker skiløpe... og naturen er så nydelig.
    Nydelig er votter dine også, vakker mønster. Veldig fin du har strikket kanten også.
    Jeg ønsker deg et riktig fin strikke- og quiltår... dette blir spennende.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  3. Fantastisk djup blåfarge i bildet ditt.
    Ja, denne tida kan ein virkeleg få vakre stunder. Men her er det glatt og trasig under nysnø.
    Eg er pysete og går alt for lite denne tida.
    Sjeldent fine vottar du har strikka, sikkert ekstra varme og gode vil eg tru.
    Ynskjer deg fine februardagar.
    Klem.

    SvarSlett