Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 27. oktober 2012

"Love never dies.."

For 10 år siden var jeg her på Det Ny Teater i København, og fikk mitt aller første møte med "The Phantome Of The Opera".. Musicalen tok meg med storm.. Det var rett og slett noe av det vakreste jeg hadde opplevd... Siden har jeg sett stykket flere ganger.

Denne uken hadde de premiære på oppfølgeren.. "Love never dies".. Og hva kunne vel passe bedre å se , når man skulle til byen for å feire 30 år som kjærester..

Å lage denne oppfølgeren kan ikke ha vært av det enkleste, og historien blir nok en smule enkel.. Men dette skuffet ikke.. Musikken surrer fremdeles oppi hodet.. Kraftfull og mektig.. bedårende nydelig..


 Den godeste Andrew Lloyd Webber kan virkelig dette med å skape musikk som setter spor.. iallefall hvis man liker musical og nydelig musikk..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar