Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 30. juli 2012

1. lapp ferdig

 Endelig! Da er jeg igang. Lapp nr 1 er ferdig - jeg mangle nå bare 31..
Dette er fra mønster i boken "Life is beautiful".
Quiltegården hadde i fjor utstilt en lyseblå variant av dette teppet, og det var bare helt nyyydelig. Det er dette teppet jeg nå skal sy.

Da jeg etter 15 år sluttet i min forrige jobb, fikk jeg en svært så overraskende og hyggelig avskjedsgave fra sjefen. Jeg fikk gavekort fra Quiltegården. Han hadde nok uten tvil sjarmert damene på butikken, med å fortelle at han skulle gi det som avskjedsgave til "kontordama"..

Jeg ble veldig glad, og tenkte at da må jeg jo sy noe som er litt spesielt.. og valget fallt på dette teppet - som dere skal få følge utover høsten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar