Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

tirsdag 24. juli 2012

Brevblogging..

Kjære dere alle sammen. 
Tusen takk for alle de flotte tilbakemeldingene jeg har fått vedrørende min nye blogg.. det var da så mye mer enn jeg hadde regnet med.

Foreløpig er denne bloggen så ny, at jeg føler meg litt sånn på fomlestadiet, enda..


 Men egentlig, så har jeg blogget i flere år - på MIN måte. Det ble gjort i en brev-variant..
Da skrev jeg inn på pc'en, etterhvert som jeg kom på noe å skrive om. Så redigerte jeg -  printet det ut - og sendte det i posten til venner og bekjente noen  ganger i året..


Dette blir litt på samme måten - ingen spesielle tema, ingen rød tråd.. bare som det faller meg inn å skrive om.


Jeg har IKKE strikket meg ny bil, ei heller fått meg konebil..

Denne utrolig stygge/sjarmerenede bilen står strikket og fin utenfor Husfliden på Oppdal.. 
Jeg måtte stå en stund å studere den. Det var utrolig mange detaljer, og det ligger nok mye arbeid (og sikkert mye latter) bak..

Bilen heter Brit, ser jeg at det står på hekleduken på fronten..
Kanskje tips "til far fra mor" til jul..?

Ellers hadde vi en strålende flott solskinnsdag på fjellet.


1 kommentar:

  1. Hei
    Jo den bilen er lett å kjenne igjen,og at det er mange arbeidstimer i det biltrekket der er det ingen tvil om!Vi har ny svart bil,så i sommer gjikk eg til tre like biler før eg kom til vår,bilene er enten grå,svart,eller rød de fleste!Her i Hardanger i Eidfjord strikker husflidslaget strikket trekk til å ha rundt alle trea ,innfallsporten til bygda.Turistene husker og beundrer det!Beste hilsen Quiltegleder Margrethe Jåstad

    SvarSlett