Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 12. august 2012

Flere lapper..

 Det går fremover - om enn ikke så veldig fort.. (moderne kvinner har jo så mange andre jern i ilden..)
Uansett - nå har jeg 6 ferdige lapper - og mangler bare 26..
Stingene er vanlige attersting - noe jeg lærte på "Barneforeningen" da jeg var liten jente..
Dette er fra starten på det hele. Jeg var hjemme alene en helg i vår, og da ble det kuttet og skjært stoffer til blandt annet både dette teppet og til Marihøne-teppet mitt..
Og også denne gangen passet vi katten, som elsker å ligge midt oppi alt det jeg holder på med.. Den er jo søt da, selv om den på ingen måte har lov til å ligge oppå bordet..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar