Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 15. august 2012

Orden i kofferten


I flere år har jeg sydd disse populære "posene"..   De er jo så praktisk å ha på reise.. Da blir det orden og system i kofferten.


Det er forresten bare fantasien som stopper om hva de kan brukes til.. Kanskje til en som har blitt storebror eller søster, sko, strikkepinner, skifeller, bleier... ja - alt mulig..




1 kommentar:

  1. Kjære Inger-Johanne. Jeg er jo så heldig at jeg både er din venninne, har fått disse vakre posene i gave og fått hjelp til å lage "strikkepose" selv. Gratulerer med fin blogg. Du er kjempeflink. Jeg er innom daglig og du gir meg inspirasjon. Klem og klem fra meg til deg

    SvarSlett