Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 16. november 2012

God helg


Mens himmelen enda var morgenrosa og trønderne såvidt hadde kommet seg på jobb, satte vi oss på toget mot Oppdal og en rolig jentehelg på hytten..

 Og det å reise med tog er en behagelig måte å forflytte seg på..
Vi kan blandt annet sitte helt i ro med strikketøyet..



Vel innstallert i hytten, ble det tid for tur - på glatten..

Og når isbroddene lå igjen i byen, måtte skistaven taes i bruk..






Hjem til solstrålene på terassen, et varmt teppe, og en ørliten skvett Cava..

..før det ble servert en deilig middag inne, og en enda deiligere dessert/kake
(Banoffe pai - Oppskriften på side 145 i siste bladet "Bolig Drøm")


Nå setter vi oss godt til rette med strikketøy, "Gullrekka" og nyte det at vi har en hel, deilig helg forran oss.


GOD HELG TIL DERE ALLE.



1 kommentar: