Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 3. februar 2013

Helgen var fort gjort..



 Da er snart den første helgen i februar over.
Her i Trondheim gikk den fryktelig fort.. 

Ute har det kommet litt (etterlengtet) snø, og det fristet nok med fjellet og en skitur.

Men siden vi skulle ha et lite "90-års-party" her, gikk vi tidlig ut, og fikk oss en deilig tur i nydelig solskinn.




 Ønsker dere alle en riktig fin uke.


2 kommentarer:

  1. Du tar dei nydelegaste bilete! Ser ut som de har hatt ein deilig tur, ja!
    Ha ei riktig fin veke du også.

    SvarSlett
  2. Ja helgen går så alt for fort når man har det hyggelig;)
    Nydelige bilder du har tatt;) både ute i dagens sol og av de nydelige rosene;)

    God uke til deg;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett