Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

tirsdag 19. februar 2013

Iiik... Kakekrise..



Når kjendiser blir intervjuet, så er det store spørsmålet ofte hva de gjør de siste 5 minuttene før gjestene kommer..

.. JEG skal ha syforening om 10 minutter - og HER sitter jeg og blogger..

Om den mislykkete kaken jeg har laget..



SÅNN ser den ut på bildet i boken..

SÅNN ser min ut!


Ser ut som om den er pyntet med Villtsaus..
Og jeg finner ikke noen steder i oppskriften hvor jeg kan ha gjort feil..

Jaja, det er DENNE kaken jeg har..

(Eller "selg de jordbæra du har" som Stordalen sier..)

Det får gå!

(Men jeg vet da så inderlig godt at kaker bør testes på forhånd)



2 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Regner med at den kaka smakte;)
    Tusen takk for kommentaren;)
    Rosestoffet er fjernet og det nye stoffet er sydd på;) Rosestoffet må jeg finne på noe med!!

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Huff da, ja slikt kan skje... jeg har drevet bakeri i 17 år og sett verre produkter enn det der hihi. MEN irriterende, helt enig!

    SvarSlett