Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 16. februar 2013

Til lading...



Noen ganger må også jeg lades opp..
Nå kjente jeg at det trengtes.

Jeg tror at vi har et slags innebygget solcellepanel, som må fylles oppigjen når dagslyset og solen er tilbake.

Men et par kvelder med hendene i fanget og en god helg gjør også underverker..


I dag kom vi oss relativt tidlig avgårde på ski
Skulle få mye utav dagen.

En drøy halvtime inn i skisporet ringte junior fra hytten
 - kloakken var frosset!

Mannen snudde, fikk ringt rørleggervakten.
Jeg gikk litt lenger - for jeg er blitt med i Dytt.no på jobb, og alle skritt teller.

Altså; Jeg gikk inn i en helg med BÅDE ny skritt-teller OG nye tøfler ..


..noe som ikke kan la seg kombinere..

Jaja..

Nå er det bare å vente på at de 12 andre forran oss i køen hos rørleggervakten er fort gjort,
 og "finne på noe" i mellomtiden..

som f.eks bake skillingsboller..namnam...


Solen skinner - det er NYDELIG! God helg til deg også!




3 kommentarer:

  1. Skritteller og tøfler - herlig kombinasjon:) Når du har rørt deg en stund kan du jo virkelig nyte tøffel-livet i fulle drag.... Frosne rør er derimot ikke fullt så herlig...;) Nyt resten av helga:)

    SvarSlett
  2. Du kan gå endel i tøfler også

    SvarSlett
  3. Hei;) Så ergelig med frosne rør:/ Du løste det jo bra med kanelsnurrer;) Viktig å ta ting positivt!! selv om det ikke er like lett...
    Håper dere fikk ordnet opp og slipper mer kluss.
    Hytte uten strøm etc er helt greit. Men det er så lite snø!!! Nå blir vi hjemme noen dager, mannen må jobbe, før vi setter kursen oppover igjen;)
    Gratulerer med lekre tøfler og skritt-teller;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett