Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 18. mars 2013

I en dataverden..


Å neida.. Jeg bruker da ikke mye tid på data..
Blogging og facebook tar da nesten ingen tid..

..tror jeg sjøl..

Nå har jeg lagt igjen ladekabelen
 til den bærbare på hytten, 

Den bærbare, som er så lett å ty til..
..

Dermed ble det tid til å BÅDE å sy en liftgardin ( med fór, selvsagt)


OG bake en ladning med grove rundstykker..


 Og enda er klokken bare kvart over åtte på kvelden..

Hm.. Er det virkelig mulig..


1 kommentar:

  1. Heisann
    Ja...når man ikke sitter ved pcen får man gjort mye...det er en skikkelig tidstyv, men kjekk også da :)
    Rundstykkene ser veldig gode ut...og liftgardinen nydelig :)

    ha en fin uke

    SvarSlett