Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 7. mars 2013

Påskestemning på Husfliden



At jeg trives på Husfliden, vet vel de fleste etterhvert.

Det er vel ikke så rart?

Nå har jentene i butikken ordnet og pyntet 
og laget skikkelig koselig påskestemning der.


I morges samlet vi oss en liten stund
 til duften av tørrhøy og deilige, ny-hjemme-bakte skinkehorn.




 Med litt fantasi ble klestativet fra garderoben tryllet om til en koselig hønsegård..
hvor eggene ligger klar til klekking..


Oppvaskemaskin er overhode ingen hindring for å skaffe seg
 disse lekre koppehånddukene fra Ekelund..
Det blir en fryd å ta "kjøkentjenesten" i påsken..


Lys og flott butikk
i Olav Tryggvasonsgate 18


Velkommen innom hvis du er i nærheten..

5 kommentarer:

  1. Hei;) Så lekkert;)
    Husfliden har blitt en "gotteri" butikk. Alltid mye fint å finne. Flinke damer;)
    Kos dere med horn i morgen;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Så fin utstilling, er alltid morsomt å komme innom. Tar alltid en tur når jeg er i Trondheim

    SvarSlett
  3. Nystekt bakst og tørrhøylukt MMMMMMMMMM Og så råkoselig og artig utstilling!!! Neste gang jeg er i Trondheim kommer jeg innom å tar en titt:)

    SvarSlett
  4. Å så mye flott i butikken :-)

    SvarSlett
  5. Næmmen, så treffes vi her også. Så koselig! Jeg visste ikke at du hadde blogg. Nå skal den rett inn i blogglista mi. =D Fine bilder du har tatt av arbeidsplassen vår. Beste arbeidsplassen! =)

    SvarSlett