Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 14. mars 2013

Shoppe-stopp og fristelser..



I år har jeg valgt å innvilge/pålegge meg selv et kjøpefritt år.
Jeg synes rett og slett jeg hadde nok - for en stund, iallefall..

Det er KUN lov å kjøpe noe nytt, når det er noe jeg trenger..

Men det finnes tydeligvis noen medfødte rykkninger i armen til oss kvinner,
som gjør at vi bare må dra dette Visakortet.. fort og besluttsomt..
..taste kode og klar...


Nå ble det en lommebok..
Såå lekker, blir jo glad over å bruke den...


Og når lommeboken var så fin, så bare måtte jeg ha dette kortetuiet også
Akkurat passelig til et digitalt busskort..

(Og da slipper jeg kanskje å miste busskortet flere ganger)




3 kommentarer:

  1. herleg og i ein so flott farge. Sjølv har eg ein mørkeblå skinnpung frå italien :D

    Klem!

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Ja, jeg tror nok jeg har opphevet kjøpestoppen om jeg hadde funnet den;)))
    Pålekker;) Nyt helgen;)


    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Joda du får full forståelse for den rykkningen der hihi! God helg:)

    SvarSlett