Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 10. mars 2013

WOW - For en helg!



Dette er fra den utrolig vakre Gjevilvassdalen.

Det er LØRDAG og vi har valgt å gå
Solskinnsløypa.


Sol fra skyfri himmel
Vindstille
Deilig skiføre og Grønn Swix




Litt matpause.
Apelsin, kaffe og brødskive med brunost.



Det er jo såå mye fine motiver..
..bare må ha ett til..


Så ble det SØNDAG
og fremdeles like nydelig vær..


Da ble det Storhornet som fristet.
Og til Hornet går det OPPOVER
altså - fellene måtte på.

Mor har vanlige fjellski, far har Randone..


Oppover og oppover


Det er så vakkert,
det ser ut som om fjellene er pakket inn i silkepapir..


Dette var min tur nr 29 opp til toppen.
Jeg har tatt bilde av denne steinhytten og utsikten der
hver eneste gang.
En sånn utsikt kan en aldri bli lei.


Like stor utfordring nedigjen.
Far susende på Randoneski og mor plogende etter på vanlige fjellski.





1 kommentar:

  1. Vidunderlige vakre fjellheimen vår;) Ja for en helg;)Tenk når/om vi får slike dager i påskeuka;)Nydelige bilder du har;)
    Kjente meg igjen på siste setningen!!! Jeg er alltid den det må ventes på nedover;)))

    God uke ønskes deg;))

    Klem

    SvarSlett