Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 18. september 2013

Eplehøsten i år..



I fjor på samme tid viste jeg bilder av epleinnhøstingen
Ett eneste eple..ble det da..


I år var det også 
ETT ENESTE eple
men pittelitt større


Jaja..
Innhøstingen ble unnagjort..


..og nå har jeg med dette ene eple
(+ noen ekstra fra Rema)

laget kjempedeilige eplemuffins
etter oppskriften som ligger på

BLOGGEN TIL ROSEHAGEN..


3 kommentarer:

  1. Hei;)
    Flott bilde av avlingen din;)
    De eplemuffinsene er bare gode. Bruker samme oppskrift til blåbærmuffins også;)

    SvarSlett
  2. Fine bilder ble det da av en heller stusselig avling. Det ble et vakkert eple. Neste år kommer det sikkert flere.
    Klemz

    SvarSlett
  3. Jeg tror eple treet mitt er i slekt med ditt...
    I vår var det så mange blomster som ble til små epler, det var så mange at jeg lurte på om jeg skulle "tynne" det ut, noe jeg ikke gjorde.
    Slutt resultatet før innhøsting er; ett eple - som jeg til min store sorg fant jeg det på bakken i går....
    Ingen eplemuffins på meg nei....
    Ha en fin dag!
    Nina

    SvarSlett