Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 8. september 2013

Vanskelig med fargevalg



Vi hadde lenge gått og tenkt på at NÅ måtte vi få gjort noe med vegger og tak i "ungdomsavdelingen" på hytten vår..

Følte nesten at kvister og gulnet furupanel tok aldeles overhånd..


Men å velge rett farge på beisen - og treffe på første forsøk -
det er ikke alltid så enkelt..
Vi beiset en liten plankebit, holdt den opp mot veggen, og synes den så "grei" ut...


Litt mer skeptisk på fargen oppi malespannet..


Spennede.. det ser jo bra ut..


Fargen heter DRIVVED - 
og vi sier oss veldig fornøyd med fargevalget..

Godt med alt som er unnagjort..

3 kommentarer:

  1. Hei;) Drivved er en flott farge;)Og kjempefint mot det hvite taket:)
    Vi(æ) fabulerer om å male veggene på hytta lyse. Jeg er så lei gulna panel!!
    I helgenhar vi malt sprossene i vinduene. Skal aldri mer kjøpe umalte vindu;)))

    Ønsker deg en fin uke;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Detta blei no kjempefint, mykje fin tidtrøyte i umåla panel hihi, jeg har heldigvis blitt ferdig med alt av tak og vegger!! Det skal ikke en panelbit mer inn i mitt hus!

    SvarSlett
  3. DEt ble kjempefint!
    Rommet ble virkende større med det hvite taket!
    Ha en flott dag!
    Klem Nina

    SvarSlett