Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 11. september 2013

Lettstrikket vognteppe


 Da jeg så at vi hadde fått inn materialpakker til dette sjønne
vognteppet på Husfliden..


.. ble fristelsen så stor
at jeg bare måtte strikke det..


Fort  gjort å rillestrikke..
Noen omganger i lunchen og noen omganger på sykehjemsbesøk

- og vips-


Pakken inneholder garn (Puno)
tovet lapp med "bæ bæ lille lam"
og oppskrift


4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Å så skjønt det var;)
    Rillestrikk er kjekt å ha med i veska det;)

    Bildene mine med den "flotte" utsikten er fra hytta;)

    God høstuke til deg;)

    SvarSlett
  3. Så fint det var!
    Kanskje jeg må ta turen innom Husfliden da jeg blir tante igjen snart...
    Klem Nina

    SvarSlett