Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 3. juli 2015

Grønn, denne gangen..


Så har det blitt en strikkejakke - igjen..
..det ble en grønn en, denne gangen..


Og LEGO-pusen er veldig behjelpelig når det
skal danderes oppi Syrinbusken

(..jada, for i bloggverden gjør vi jo sånn..)


Og jakken
den skal brukes til sommerkjolen
med store, rosa ranukler..

Gratismønster fra Drops Design 
og Pandora-bomullsgarn fra Husfliden..


6 kommentarer:

  1. For en nydelig jakke.Kor flink du er. Passer supert til kjolen. Fint antrekk. God helg til deg.

    SvarSlett
  2. Jeg forstår ikke hvordan du finner tid til alt dette. MEN når det er sagt; veldig veldig fin! Den likte jeg veldig godt. God helg og god ferie!

    SvarSlett
  3. Lekkert;)
    Ja selvfølgelig skal jakke og kjole danderes i en busk ;)

    God helg ;) og ferie;)

    SvarSlett
  4. Nydeleg jakke og lekkert antrekk, du vert kjempeflott, ser deg for meg :)

    SvarSlett
  5. Det var en skikkelig fin-jakke! Veldig dekorativt med hullmønster på bolen! Så kjekt med en hjelpsom pus:) Ser han har fått seg et eget fint lappeteppe, det er sikkert veldig populært :)

    SvarSlett
  6. Super vakker sommerjakken har du strikkt.
    Herlig hullmønsteret... jeg liker.
    Ha en riktig god sommer fortsatt.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett