Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 31. januar 2018

Husk å nyte..


Forrige uke var jeg på Geilo
og feiret 60 årsdagen
til en av Bergensvenninnene mine..

Vi hadde gledet oss siden vi fikk invitasjonen i 2016 (!)


At det var full storm og uvær i starten
glemte vi fort
når været skinte opp
og hele Geilo ble aldeles vintervakkert..


Selvsagt måtte vi ut på ski
og man trenger slett ikke være verdensmester..

..men det ble jo veldig mye latter og gøy
når en av oss 
ramler på flat mark og brekker staven...

-FØR vi hadde åpnet sjampagneflasken-


For jeg har lært at sjampagne skal drikkes i u-tide
og da kan det noen ganger være lurt å ha en "sådan" på luringen i sekken..


Ski, solskinn
og glade venninner 
og den ørlille skvetten med sjampis, ute i det fri..

(Glassene er uknuselig, og ingen fare for dyr eler andre ute i naturen)


Jubilanten tok oss også med på SPA

SPA-avdelingen på Vestlia både duftet og kjentes godt..


Takk til dere alle for en superfin tur

VI vet å nyte livet, for det kommer jo ikke i reprise...

Husk å nyte, du også..





2 kommentarer:

  1. Tusen takk for en fantastisk tur!

    SvarSlett
  2. Det ser ut som ei perfekt helg !
    Eg stussa litt over skiløypa over eit tjern...der måtte ein
    kanskje halde tunga rett i munnen ?

    SvarSlett