Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 19. februar 2018

En trist ku..



Har du sett på maken
så trist denne kuen ser ut..

Jeg har rett og slett sydd "feile" øyner på den...


Men kuen blir nok glad, den..
når hun kan flytte inn til lille Kasper..


Det er så koselig å sy 
disse "posene"
.. som kan brukes til så mangt..


.. for eksempel putte en liten jakke oppi ..

5 kommentarer:

  1. Lekker både pose og jakke.
    Heldige Kasper.

    Ynskjer deg ei fin februarveke.

    SvarSlett
  2. Hei ;) Ja, er det ikke moro å kunne lage ting til disse vidunderlige små ;) Du er jo en racer med både pinner og nål.
    Tusen takk for kommentaren på genseren. Den teststrikkes av et par fine damer nå og så er den klar...!!!
    Ha en superfin dag i herlig snøvær ;) Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Nydelig jakken, og kua vil bli fornøyd i selskap med katter.
    God helg. Hilsen fra Viola
    Vi har snø ingen... men jeg tok en tur til nord :-))

    SvarSlett
  4. Likte den triste kua jeg, skikkelig søt :)
    Nydelig jakke, så flott å få pose med jakke i.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for så hyggelig kommentar i bloggen min :) Veldig hyggelig med nye besøkere! Dette var en kjempefin jakke :) og flott "innpakning" GAAA-teppe nummer to blir et langtidsprosjekt, den femte lappen er akkurat ferdig. Kommer i bloggen etter hvert :)

    SvarSlett