Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 20. juli 2012

Tilbake til det enkle hyttelivet

 Det er alltid godt å komme hjemigjen, selv om ferien har vært aldri så innholdsrik og spennende..
Tilbake til normalen..

For oss betydde det å komme hjem til gresset - høyt gress.. 

 Det var bare å starte opp gressklipperen og sette i gang..

 Vi synes sætervoll-look'en passer best til hytten vår, men det er unektelig både vakkert og sjarmerende med alle villblomstene


Men at det ligger tåke og NYSNØ langt nedi fjellene.. nuvel.. kanskje det hadde vært godt med noen dager til med 35 grader alikevel..

Fordelen med litt guffent vær, er jo at da kan jeg male vinduene på innsiden.. Hurra.. så blir det også gjort..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar