Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 10. august 2012

Mer fra egen hage

Sist fortalte jeg om eplehagen min - nå handler det om bærbuskene mine - bringebær!

Da vi solgte hytten på Vestlandet, sørget jeg for at noen av bringebærbuskene fulgte med på flyttelasset - og bevares, jeg angrer ikke på det. Store, deilige bringebær.

Nå har jeg hatt besøk av en kjær barndomsvenninne, og selvsagt måtte hun få servert hjemmelagete bringebærcupcakes...

I kakeoppskriften står det at "kakene passer utmerket til St. Hansfeiringen og kosen rundt bålet når det nærmer seg midnatt"..

Hallo, altså.. Her i trøndelag er vi snart i midten av august, og se her - dette var alt som var modent..

Men se.. cupcakes'ene ble flotte, de..



 Og smaken - den var nyyydelig...!

( Og for dere som leser bloggen til "Passion 4 baking" -  ikke sammenlign..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar