Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 22. august 2012

Prestekragen




HVA LYKKE ER..
- Gå på en gressgrodd setervei,
klø sine ferske myggestikk
med doven ettertenksomhet
Og være ung og meget rik
på uopplevet kjærlighet
Å få et florlett spindelvev
som kjærtegn over munn og kinn
og tenke litt på vær og vind
Be prestekragen om råd
Og kanskje ja - og kanskje nei -
Han elsker - elsker ikke meg.

Men ennå ikke kjenne deg..

Inger Hagerup





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar