Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 19. august 2012

Oslo-tur



Denne helgen ble det Oslotur.. Ikke sånn Oslotur med shopping, restaurantbesøk og store kulturelle opplevelser.. Men en Oslotur for å hente hjem flyttelasset til vår kjære datter, som nå flytter tilbake til Trondheim.

Hun synes jo det er litt vemodig å flytte fra byen som har alt - og hvor det skjer sååå mye spennende, men valget er tatt, og Trondheim er jo ikke så verst den heller..

Iallefall.. Hun har bodd der et år, på en ganske liten hybel.. Da har man ikke så mye - tenkte jeg..

Men, der sto vi, med en bil som allerede var fullstappet, og enda mer som skulle inni..

("Neida, vi trenger iallefall ikke tilhengeren", sa jeg da vi dro nedover..)

Men vi stappet og presset, og til slutt hadde alt fått plass inni bilen.

Vi overnattet på hotell i Bygdøy Alle..
..et hotell som tilfeldigvis bare lå noen få meter unna Kathrines Quiltestue..

Og vi kunne jo ikke kjøre videre uten at jeg fikk gått inn og bare sett litt..

Men det holdt ikke med å bare se,  jeg endte opp med å kjøpe denne nydelige "buketten"...
Hva jeg skal bruke den til - vel, vi får se.. er litt svak for Hexagon..

Men det var vel noen andre prosjekter som skulle gjøres ferdig først..
Jaggu godt at vinteren er lang her i landet..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar