Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 26. januar 2013

Inspirert av "Mias Landliv"


En av de første bloggene jeg begynte å følge, var "Mias Landliv".
Hun og mannen flyttet fra leiligheten i Oslo og slo seg til på landet,
med herlig hage, sauer med horn, høner og et vell av vakre håndarbeider...

En drøm av en blogg.

Av alle bloggene jeg har fulgt, er det nok Mia's som har inspirert meg mest. 

Jeg anbefaler dere alle å ta en titt innom bloggen hennes.

NYDELIG..

Jeg har latt meg inspirere
Ikke kopiert, og ikke helt make..

..men fått utrolig mange ideer og laget mine egne varianter..


Hexagonteppe nr 1




Hexagon-teppe nr 2.. og 3..




Dette ble til Hexagon-teppe nr 4


Hekletepper med oldemorsruter..




Fletteputer overalt...

Er det ikke deilig at det finnes sånne som kan fylle hodene våre med gode ideer..
(sånn at vi får noe å holde på med..)

God helg til dere alle!

6 kommentarer:

  1. Det er jo dette som er så spennende med bloggverdenen, at vi er så mange, så forskjellige og så utrolig kreative tilsammen:) Rett og slett en stor folkebevegelse som genererer kreativitet og dermed også helse og livskvalitet:) Kan det bli bedre? Klem

    SvarSlett
  2. Ja, det har du helt rett i.. God helg.

    SvarSlett
  3. jammen lager du masse fint! Nydelig;) Og jeg er enig at det er mye fint og inspirerende hos Mias Landliv;)

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har laget! Heksagonteppet var bærre lækkert:)

    SvarSlett
  5. Så kjekt å få sjå alle desse flotte tinga du har laga tidlegare. Imponerande. Eg vert veldig lett inspirert av andre sine bloggar, får lyst å laga alt mogeleg, men så er det den tida då - som ikkje strekk til.

    SvarSlett
  6. Hexagon er kjempegøy! Det er ikke fort gjort, men tar man tiden til hjelp, så blir det ferdig til slutt.. Og - ja - det var dette med tiden.. Jøje meg.. Januar er snart omme..

    SvarSlett