Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 31. januar 2013

Jøss - februar allerede..

  
Det sies at tiden går fort i lystig lag, og det må jo bety at jeg har hatt det utrolig hyggelig i hele januar.

Måneden bare fløy avgårde..
Ikke en eneste lang og kjedelig dag eller ettermiddag.

I dag er det altså 1. februar.

Moren min er 90 år i dag!!
Det er mange år, det.. men alikevel har også det gått fort..
(synes hun)

Gratulerer til henne. 
Gratulerer også til niesen min, som fikk en liten datter i går..
Vi håpet det kunne skje på oldemor sin store dag, men den lille ville ikke vente lenger..


Velkommen til den lille, og velkommen februar..


3 kommentarer:

  1. 90 år! tenk alt den dama har fått oppleve, alle nye dupeditter som er kommet til.....OG tenk alt den lille skal oppleve!!! kanskje var det tantejenta mi som var jordmor??? hun stortrives på "fødefabrikken" på RIT, der hun tar imot nye trøndere:)) God helg:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med moren din;) og den lille;) Svigermor feiret 90 år sist sommer med 130 inviterte gjester og regien selv;) Så utrolig sprek.
    Februar er vidunderlig med snøkav, sol, kulde og lysere dager;))
    God helg til deg;))

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  3. Gratulera med mor di sin 90-års dag. Tenk, så fort tida går. Då eg var på besøk i Fyllingsdalen for mange år sidan, var ho omtrent like gamal (eller ung) som me er no! Synes ikkje det er lenge sidan eigentleg. Og gratulera med veslejenta i familien også.

    SvarSlett