Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 21. januar 2013

Vært på kino



Jeg er ikke sikker på om det er så vanlig å blogge om at en har vært på kino.. 
Men jeg gjør no det alikevel..

Tok datteren med på kino for å se 
Les Miserables 

Jeg har sett musicalen flere ganger, og vi to var sammen i London og så den der.
Derfor måtte denne filmen sees.

Filmen var storslagen, pompøs og fin. 
Det var tydeligvis ikke bare meg som måtte tørke tårer.
Folk klappet etterpå.

Musikken er så uendelig vakker.. 
Historien likeså..

 En flott film jeg virkelig kan anbefale..
men - musicalen er nok best..




1 kommentar:

  1. Hei;)
    Koselig;))Ja, hvorfor kan vi ikke blogge om at vi har vært på kino. Bra reklame for filmen;))

    Ha en fin dag;)
    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett