Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 3. mai 2013

Har du mønster på sauer ??



Sauer er noen sjønne skapninger..

..også de som bjeller forbi hytten vår klokken halv fem om morningene
(om sommeren)

Nå er jeg på jakt etter 
enten applikasjons- eller stichemønster på

SAU


Håper noen har ett eller annet liggende i skuffen
som jeg enten kan få, låne eller kjøpe..

Ellers ønsker jeg alle en fin helg.

3 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Ja, er det ikke koselige "besøkende" på hytta!
    Jeg har flere mønster på sauer;) Kjøpt, fått og selvtegnet!! Selvfølgelig kan du få låne;)

    God helg fra Ann-Mari


    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra. Kanskje akkurat det jeg er på jakt etter. Har sett et fint mønster fra Vera Fjellås, men det er gammelt.. Kanskje du har bilder og kan sende det på mailen min (solem.ingerjohanne@gmail.com) Men ikke stress. Nyt solskinnsdagen først..

      Slett
  2. Hei min venn! Jeg håper du får mønster på sauer og jeg gleder meg til å se hva du kan få ut av dette! Nå er sauer og lam sluppet "løs" på Voss. Det er SÅ koselig. Nyt innspurten av helgen. Klem fra meg til deg

    SvarSlett