Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 2. juli 2016

Litt bittelite igjen..



Jeg har strikket en bitteliten jakke
i BabySilk fra Du Store Alpakka..

"Et luksuriøst garn fra Du Store Alpakka laget av 80% babyalpakka og 20% silke. 
Finere kan det ikke bli!"

- sier reklamen -

..og jeg er helt enig..


Det er som strikke i smør, synes jeg...
..og kollegaene mine lurte på om jeg ofte pleide å strikke i smør..
..


Jeg kjøpte med meg denne nusselige, bittelille linbuksen
sist jeg var i København..


Og når buksen var så liten,
så måtte jeg jo strikkejakken bli bitteliten..

Så får vi se, da.. om vi snart finner noen
bittesmå'inger til å ha inni...

.
God sommerhelg til dere alle..

.

1 kommentar: